4 pomysły na pozyskiwanie klientów B2B

Trudno jest wygenerować stałą podaż potencjalnych klientów. Natomiast bardzo łatwo jest marnować dużo czasu na rzeczy, które nie generują przychodów, zwłaszcza jeśli nie masz pewności, od czego zacząć. Dlatego postanowiliśmy stworzyć tę listę 4 najlepsze sposobów na zdobycie klientów dla biznesu B2B:

Utwórz grupę FB

Jeśli jeszcze nie założyłeś grupy na Facebooku, jest to bardzo proste. Pierwszą rzeczą do zrobienia jest zaproszenie wszystkich znajomych z Facebooka. Gdy zdobędziesz kilkuset pierwszych członków, ludzie będą mogli znaleźć Twoją grupę na Facebooku. Upewnij się, że codziennie publikujesz dobre treści i odpowiadasz na każdy komentarz w relatywnie krótkim czasie.

Stwórz Listę e-mailowa

Uruchom główny ‘’magnes’’ wokół swojego tematu. Może nim być darmowy poradnik, ebook, newsletter itp. Ludzie sięgną po niego w zamian za swój adres e-mail. Masz teraz listę marketingową, do której możesz pisać kiedy będziesz chciał. E-mail to nadal najbardziej niezawodny sposób na pozyskiwanie klientów B2B

Nawiązuj kontakty w Internecie

Dobrym sposobem na nawiązywanie dobrych kontaktów online jest Linkedin, Facebook oraz fora branżowe. Dzięki tym sieciom społecznościowym możesz znaleźć interesujące osoby, dowiedzieć się, co im się podoba, a następnie podjąć z nimi współpracę.

Skorzystaj z pomocy agencji generującej leady

Nie wszystkie firmy mają wystarczająco dużo czasu bądź umiejętności aby skutecznie pozyskiwać klientów B2B. Niema co się oszukiwać. To proces bardzo złożony i czasochłonny. Zanim uzyskamy wymierne efekty, będziemy musieć nabyć odpowiednie doświadczenie, a jego zdobywanie jest dosyć mozolne. Najlepszą alternatywą będzie skorzystanie z wyspecjalizowanych w tej dziedzinie agencji. Wiedza, doświadczenie i odpowiednia strategia marketingowców mogą zdziałać cuda. Agencje generujące leady B2B posiadają sprawdzone sposoby na dotarcie do wysokiej jakości klientów.

Sprawdź jak wygląda skuteczne pozyskiwanie klientów b2b na interimsales.pl, i dowiedz się jak wygląda współpraca z agencją generującą leady sprzedażowe.

About the author